مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-28سياسي

مهمترین کار شورای روستایی، انتخاب دهیار شایسته است


مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: یکی از تکالیف مهم اعضای شورای اسلامی روستا ها انتخاب دهیار است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: یکی از تکالیف مهم اعضای شورای اسلامی روستا ها انتخاب دهیار است.

تقی کرمی در کارگاه آموزشی آشنایی با وظایف و تشکیلات شوراهای اسلامی روستایی آذربایجان شرقی در محل سالن اجتماعات جهاددانشگاهی استان، اظهار کرد: بنده به عنوان مسئول دفتر امور روستایی استانداری، نمی توانم به همه 1900 دهیاری سر بزنم اما بخشداران می توانند در طول یک سال تمامی روستاها را رصد کرده و بر عملکرد دهیاران نظارت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: انتخاب اعضای خانواده و آشنایان برای سمت دهیاری هیچ منع قانونی ندارد اما این انتخاب ممکن است عواقبی داشته باشد و لذا باید فردی بعنوان دهیار انتخاب شود که مشکلات روستاییان را حل کند.

وی در خصوص تکالیف فوری و مهم شوراهای روستایی، گفت: شورای جدید مکلف است اموال شورای قبلی را تحویل بگیرد و دومین تکلیف شورای روستایی بیشترین مشکل انتخاب دهیار است.

کرمی تاکید کرد: دهیاران با تجربه یک برند هستند و نباید به راحتی آن ها را کنار گذاشته و فردی را انتخاب کنیم که هنوز در حال آموزش دیدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین کار شورای روستایی، انتخاب دهیار شایسته است

مهمترین کار شورای روستایی، انتخاب دهیار شایسته است