مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-28سياسي

رویداد نهایی پنجمین جشنواره ملی ایده ها و فرصت ها برگزار می شود


پنجمین جشنواره ملی ایده ها و فرصت ها توسط دبیرخانه شورای ارتقای آگاهی های عمومی و اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه روزهای دهم تا دوازدهم مرداد در محل این معاونت با حضور 30 تیم برتر از تمام کشور برگزار می شود.

- پنجمین جشنواره ملی ایده ها و فرصت ها توسط دبیرخانه شورای ارتقای آگاهی های عمومی و اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه روزهای دهم تا دوازدهم مرداد در محل این معاونت با حضور 30 تیم برتر از تمام کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی قوه قضاییه، اکبر تهرانی رییس شورای سیاست گذاری جشنواره ملی ایده ها و فرصت ها از شرکت 430 تیم از کل کشور به منظور حضور در این جشنواره خبر داد و گفت: پس از داوری میانی 30 تیم به مرحله داوری نهایی راه یافتند.

دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی گفت: با توجه به شرایط و محدودیت های کرونایی، این رویداد با حضور اساتید برجسته کسب و کار به صورت آنلاین برگزار می شود.

نمایندگان تیم های برگزیده تهران به صورت حضوری در محل معاونت اجتماعی قوه قضاییه در این رویداد شرکت می کنند.

وی افزود: این جشنواره با هدف استفاده از پتانسیل کارآفرینی اجتماعی و استارتاپ ها در راستای پیشگیری از جرایم و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد نهایی پنجمین جشنواره ملی ایده ها و فرصت ها برگزار می شود

رویداد نهایی پنجمین جشنواره ملی ایده ها و فرصت ها برگزار می شود