مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-28سياسي

250 ملک خطرزا در نهاوند رفع خطر شد


طی یک سال گذشته 250 ملک خطرزا با حکم دادستانی نهاوند رفع خطر شد.

- محمد حسین پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در راستای سالم سازی فضای اجتماعی و جلوگیری از بروز خطرات جانی برای شهروندان طی یک سال گذشته 250 ملک خطرزا با حکم دادستانی نهاوند رفع خطر شدند.

وی گفت: این طرح در راستای قانون رفع خطر از ساختمان های قدیمی و تخریبی که باعث آسیب به عموم مردم می شود و یا به دنبال خود آسیب های اجتماعی در پی دارد طی یک سال گذشته با جدیت در این شهرستان به اجرا درآمده است.

شهردار نهاوند افزود: به استناد بند 14 ماده 55 قانون شهرداری در خصوص رفع خطر از بناهای مشرف به معابر عمومی، شهرداری وظیفه دارد که موضوع را به مالک ابلاغ کند تا نسبت به رفع خطر اقدام شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرداری از اختیارات قانونی برای پلمب و یا تخریب اینگونه اماکن برخوردار نیست با حمایت دادستان نسبت به رفع خطر اینگونه املاک در سطح شهر اقدام کرده است.

حسین پور افزود: با توجه به اینکه ابتدا تذکرات لازم از سوی شهرداری به مالکین موصوف داده شده لذا چنانچه آنان طی مدت قانونی اقدامی را برای رفع خطر نکنند شهرداری برابر با قانون ماده 55 در این زمینه اقدام کرده و علاوه بر هزینه های انجام شده به اضافه 15 درصد را از مالک مربوطه دریافت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 ملک خطرزا در نهاوند رفع خطر شد

250 ملک خطرزا در نهاوند رفع خطر شد