مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-28سياسي

امنیت ، عدالت و رفاه عمومی ، سیاست راهبردیِ نظام است


دبیر مجمع نمایندگان استان تهران گفت: ماموریت اصلی نظام جمهوری اسلامی را خدمت صادقانه به ملت و رفع موانع موجود در مسیر رشد و اعتلای کشور و برطرف کردن دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم برشمرد.

- ایسنا/تهران دبیر مجمع نمایندگان استان تهران گفت: ماموریت اصلی نظام جمهوری اسلامی را خدمت صادقانه به ملت و رفع موانع موجود در مسیر رشد و اعتلای کشور و برطرف کردن دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم برشمرد.

حسین نوش آبادی نماینده دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی، در جمع علما و روحانیت شهرستان قرچک، تامین امنیت، اجرای عدالت و توسعه رفاه عمومی را از شعائر دینی و اسلامی و جزء سیاست های راهبردی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و بر تلاش مسئولان جهت تحقق آن ها، تاکید کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اینکه دین، پاسخگوی تمام نیازهای اولیه و مشروع بشری است، هدف از تشکیل حکومت در تفکر اسلامی را ایجاد عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض و رفع فقر و مساوات دانست.

نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا ، ضمن تبریک عید سعید غدیر و بیان فرازهایی از خطبه غدیر و اشاره به سیره ی علوی، ماموریت اصلی نظام جمهوری اسلامی را خدمت صادقانه به ملت و رفع موانع موجود در مسیر رشد و اعتلای کشور و برطرف کردن دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت ، عدالت و رفاه عمومی ، سیاست راهبردیِ نظام است

امنیت ، عدالت و رفاه عمومی ، سیاست راهبردیِ نظام است