مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-28اقتصادي

تحقق رشد 461 درصدی سود خالص در شرکت سیمان ارومیه


این شرکت از جمله شرکت های تابعه شستا در شاخص سود خالص در دو سال اخیر 461 درصد رشد داشت و توانست درسال 99 رکورد تولید از بدو تأسیس را بشکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام شرکت سیمان ارومیه ،عبدالمجید نیکنام جهرمی ، مدیر عامل شرکت سیمان ارومیه با اشاره به این که افزایش سود دهی و بهبود روند فروش در سیـمان ارومیـه در نتیجه رهنمودهای مدیـران عامل شرکت های سرمایه گذاری تأمین اجتماعی و سیمان تأمین و ایستادگی بر اصول است ، گفت : در دو سال گذشته اتفاقات بسیار مناسبی رخ داد که از جمله آنها می توان از افزایش 46 درصدی تولید کلینکر و 42 درصدی تولید سیمان در راستای جهش تولید و افزایش 40 درصدی فروش مقداری صادراتی در راستای ارزآوری نام برد.

مدیرعامل سیمان ارومیه همچنین درباره دیگر دستاوردهای دو سال گذشته گفت : سیمان ارومیه همچنین در بازار توانست عملکرد مناسبی داشته باشد به گونه ای که سهم بازار شرکت از 2/28 درصد به 2/73 درصد افزایش یافت.

علاوه براین با توجه به رویکردهای جدید، سیمان ارومیه موفق شد افزایش نرخ بازده دارایی ها را از 38 درصد به 60 درصد و نرخ بازده حقوق صاحبان سهام را از 48 درصد به 75 درصد ارتقا دهد.

نیکنام جهرمی با اشاره به این که یکی از مهمترین سیاست های شستا و سیتا حذف فروش مدت دار و تخفیفات فروش بود، گفت: از دیگر دستاوردهای مهمی که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق رشد 461 درصدی سود خالص در شرکت سیمان ارومیه

تحقق رشد 461 درصدی سود خالص در شرکت سیمان ارومیه