مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-28اقتصادي

کمبود 10 درصدی تولید برق کشور/ قطع انشعاب برق ادارات و اصناف پر مصرف


مسوول معاونت مقاومت مردمی و آموزش نظامی سازمان بسیج مستضعفین گفت: در شرایط کنونی کشور با کمبود 10 درصدی برق روبه رو است و نیاز به مشارکت تمامی دستگاه های اداری و اقشار مختلف جامعه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار نصرت الله سیف ظهر امروز در حاشیه رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت ضروری است.

انشعاب برق اصناف و ادارات پر مصرف قطع می شود در ادامه مدیر عامل شرکت توزیع  نیروی برق استان فارس اظهار داشت: مانور مشترک شرکت توانیر و سازمان حدود 30 مگاوات یا 30هزار کیلو وات کاهش بار و نیز بین 50 تا 60 هزار کیلو وات ساعت صرفه جویی انرژی اجرایی عملیاتی می شود.

رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان فارس ادامه داد: طبق توافقی که بین شرکت توزیع نیروی برق استان و سپاه فجر فارس شکل گرفت مقرر گردید که این مانور متکی به یک روز نباشد و از سوی تمامی اقشار و در طول سال استمرار داشته باشد.

خسروی در مورد کشفیات ماینر  که یکی از اهداف مشترک شرکت توزیع نیروی برق فارس و بسیج مستضعفین کشور است، نیز گفت: کشف دستگاه های رمزارز غیر مجاز شامل اماکن صنعتی، تجاری و خانگی با همکاری سپاه فجر در حال پیگری و اجرا است.

وی در ادامه به دمای مناسب کولرهای آبی و گازی در اوج گرما و افزایش مصرف برق اشاره کرد و گفت: اگر دمای کولر های گازی بیشتر از 24 تا 25


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 10 درصدی تولید برق کشور/ قطع انشعاب برق ادارات و اصناف پر مصرف

کمبود 10 درصدی تولید برق کشور/ قطع انشعاب برق ادارات و اصناف پر مصرف