مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-28سياسي

آمادگی 100 درصدی سپاه در واکسینه کردن مردم


فرمانده سپاه قدس گیلان از آمادگی 100 درصدی سپاه استان در واکسینه کردن مردم خبر داد و گفت: هرکسی که در اجرای سند ملی واکسیناسیون با ما همکاری نکند بدون شک ضدانقلاب است و در خلاف جهت منافع مردم حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در نخستین نشست هماهنگی با مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان در سالن اجلاس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پوشش حداکثری واکسیناسیون کرونا را حائز اهمیت برشمرد و اظهار کرد: تحقق اجرای سند واکسیناسیون برای سپاه امروز همچون روزهای نخست شیوع بیماری کرونا است.

وی با بیان اینکه اگر واکسیناسیون با سرعت انجام نشود، تاب آوری مردم کاهش پیدا می کند، افزود: کندی واکسیناسیون موجب نزدیک تر شدن ما به شرایط بحرانی می شود.

 فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش جهادی کادر بهداشت در اجرای سند ملی واکسیناسیون گفت: ظرفیت واکسیناسیون در گیلان در سال 20 هزار دوز است اما ما شاهدیم که روزانه بیش از این میزان توسط این قشر در حال تزریق است.

عبدالله پور با تأکید بر جدی گرفتن واکسیناسیون در شهرستان ها بیان کرد: فرماندهان سپاه های نواحی از نظر ما فرمانده میدانی مدیریت واکسیناسیون کرونا هستند و هر شب باید گزارش پیشرفت اقدامات خود را به ما ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 100 درصدی سپاه در واکسینه کردن مردم

آمادگی 100 درصدی سپاه در واکسینه کردن مردم