مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-28سياسي

«قدر و غدیر» ویژه برنامه رادیو قرآن به مناسبت عید غدیر


شبکه رادیویی قرآن به مناسبت عیدسعید غدیر، دهه امامت و ولایت، ویژه برنامه «قدر و غدیر» را به صورت جُنگ میدانی و زنده تقدیم علاقه مندان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با فرارسیدن عیدسعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، گروه علوم قرآنی جُنگی میدانی و زنده از آستان مطهر امامزاده هلال بن علی علیهماالسلام فرزند بلافصل امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام، واقع در شهر آران و بیدگل از توابع کاشان تقدیم شنوندگان خواهد شد.

ویژه برنامه قدر و غدیر با هدف ترویج فرهنگ غدیر و ولایت و زنده نگه داشتن این واقعه بزرگ به روی آنتن رادیو قرآن خواهد رفت.

بر اساس این گزارش قدر و  غدیر شامل آیتم های متنوعی از قبیل مسابقه؛ مسابقه ای شاد و مفرح برای کودکان، نوجوانان و جوانان حاضر در محفل و سوال پیامکی برای شنوندگان، آیتم نمایش، روایت، مستند، خطبه خوانی غدیر، شعر خوانی و دکلمه خوانی آیینی، گفت و گو با میهمانان حضوری برنامه اعم از؛ حافظان کتاب شریف نهج البلاغه از شهر کاشان پایتخت نهج البلاغه، بخش کارشناسی؛ حضور امام جمعه کاشان حجت الاسلام سلیمانی و گفت و گو درباره واقعه غدیر و بخش گزارش از شهر مقدس مشهدالرضا است.

یادآور می شود برنامه قدر و غدیر کاری از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن به تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده، اجرای حمید ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قدر و غدیر» ویژه برنامه رادیو قرآن به مناسبت عید غدیر

«قدر و غدیر» ویژه برنامه رادیو قرآن به مناسبت عید غدیر