مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:302021-07-28اقتصادي

اجرای 6 پروژه آبرسانی با کمک خیران در روستاهای خراسان جنوبی


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از اجرای 6 پروژه آبرسانی با کمک خیران در روستاهای استان خبر داد و گفت: سه پروژه افتتاح و مابقی طرح ها تا پایان شهریورماه به بهره برداری خواهد رسید.

- ، مهدی هنری ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه آبرسانی روستای مهل آباد نهبندان، اظهار کرد: با توجه به مشکلات در حوزه آب شرب بهداشتی روستای مهل آباد با حمایت بنیاد خیریه ابراهیمی پروژه آبرسانی به این روستا در دستور کار قرار گرفت.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را 800 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: 250 میلیون تومان از طرف بنیاد خیریه ابراهیمی و مابقی اعتبار با حمایت مجموعه آبفای استان و مشارکت سازمان بسیج سازندگی تأمین شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از برخورداری بیش از 80 خانوار از نعمت آب شرب سالم با بهره برداری از این پروژه خبر داد و بیان کرد: با همراهی بنیاد خیریه ابراهیمی آبرسانی به 5 روستای دیگر استان نیز تفاهم شده است.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت هایی که مجموعه بسیج سازندگی در راستای اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی دنبال می کند استفاده از ظرفیت خیران است، تصریح کرد: اعتبار حمایتی خیران دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای 6 طرح آبرسانی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 6 پروژه آبرسانی با کمک خیران در روستاهای خراسان جنوبی

اجرای 6 پروژه آبرسانی با کمک خیران در روستاهای خراسان جنوبی