مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-28اقتصادي

تاراج «عمارت ملک» بوشهر در سکوت!


با گذشت سالهای زیادی از فروش عمارت ملک توسط وارثین آن به دولت، اما چند وقتی هست افرادی که خود را از وارثین سابق این ملک و از نوادگان محمد مهدی ملک التجار می نامند با ارائه سندهایی تفکیک شده در حال فروش زمین های کنار این ملک هستند.

- خبرگزاری فارس - بوشهر، ایمان شجاعی مقدم: عمارت ملک مجموعه ساختمانی تاریخی واقع در بخش مرکزی شهرستان بوشهر یکی از آثارهای تاریخی و از نقاط دیدنی این استان است.

  این عمارت فرانسه سفر می کرد و در آن جا کاخ یکی از وزرای قرن وسطی را می بیند که نمونه آن کاخ را در بوشهر پیاده می کند.

خرید عمارت در دهه 80 توسط دولت این بنا در دهه 80 توسط جعفر پورکبگانی فرماندار وقت بوشهر از وارثین ملک التجار به صورت یکجا و با سند مشاع خریداری شد و در اختیار اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر قرار گرفته بود.

  اما با گذشت سالهای زیادی از این موضوع وارثین سابق این ملک که خود را نوادگان محمد مهدی ملک التجار می نامند با ارائه سندهایی تفکیک شده در حال فروش زمین های کنار این ملک هستند.

وراث عمارت ملک هیچ حقی ندارند  در همین راستا جعفر پورکبگانی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار فارس اظهار داشت: بنده با مبلغ دو میلیارد تومان در دهه 80 این ملک را به صورت یکجا از وارثین آن خریداری کردم و آن ها دیگر هیچ حق خرید یا فروشی نسبت به این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاراج «عمارت ملک» بوشهر در سکوت!

تاراج «عمارت ملک» بوشهر در سکوت!