مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-28اقتصادي

کرمانشاهیان مراقب کلاهبرداران سایت های رهن و اجاره املاک باشند


رییس پلیس فتا استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن رهن و اجاره منازل گفت: کرمانشاهیان مراقب کلاهبرداران سایت های رهن و اجاره املاک باشند.

- اظهار کرد: با توجه به شروع فصل تابستان و پایان سال تحصیلی شاهد این هستیم که خانواده ها به سایت های واسط مراجعه و اقدام به مشاهده آگهی های اجاره و یا فروش مسکن می کنند که امر باعث شده که افراد کلاهبردار وارد این مقوله شوند و منازلی که وجود خارجی نداشته و یا اینکه به خودشان تعلق ندارد را در معرض اجاره و یا فروش زیر قیمت قرار دهند.

وی افزود: همیشه در فصل تابستان شاهد مراجعه افراد زیادی برای اجاره یا خرید مسکن به مشاورین املاک هستیم که این کار با به وجود آمدن سایت های واسطه گر اینترنتی که صاحبان مسکن، املاک خود را در آن درج می کنند، متحول شده است.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه برخی از مجرمین با سوء استفاده از بستر ایجادشده توسط سایت های واسطه گر و حجم انبوه آگهی های اجاره و یا فروش املاک در این سایت ها از غفلت کاربران سوء استفاده کرده و اقدام به درج آگهی جعلی که معمولاً دارای قیمت های وسوسه انگیز و زیر قیمت بازار است می کنند.

کسانی بیان کرد: خانواده ها با مشاهده قیمت مناسب و امکانات بالایی که توسط فروشنده املاک اعلام شده وسوسه شده و اقدام به پرداخت بیعانه و یا حتی تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهیان مراقب کلاهبرداران سایت های رهن و اجاره املاک باشند

کرمانشاهیان مراقب کلاهبرداران سایت های رهن و اجاره املاک باشند