مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-28سياسي

لزوم آمادگی برای برگزاری حضوری کلاسهای درس از آذرماه در صورت کاهش کرونا


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال می رود که کرونا و آسیب های ناشی از آن تا آذر ماه کاهش یابد، بنابراین باید برای کلاس های حضوری آماده شد.

- رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال می رود که کرونا و آسیب های ناشی از آن تا آذر ماه کاهش یابد، بنابراین باید برای کلاس های حضوری آماده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا منادی، در سی و پنجمین اجلاس سراسری مدیران و رؤسای آموزش و پرورش که در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر تهران با حضور وزیر، معاونان و مدیران حوزه ستادی و همچنین مدیران کل آموزش و پرورش استان ها و روسای بیش از 726منطقه آموزش و پرورش و شورای معاونان ادارات کل استان ها به صورت مجازی و در بستر شاد در حال برگزاری است، اظهار کرد: اقدام مهمی که در شورای عالی آموزش و پرورش و سیاست گذاری آغاز شد و منجر به تأسیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک شد.

بازگشت کودکان از بدو تولد تا شش ساله، بسته علمی آموزش و پرورش کشور را تکمیل می کند.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با یادآوری تعطیلی مدارس در دوران کرونا گفت: از آموزش حضوری محروم هستیم، اما آموزش و پرورش بلافاصله پس از تعطیلی مدارس، شبکه شاد را تأسیس کرد، از این وزارتخانه و همراه اول برای همکاری با شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آمادگی برای برگزاری حضوری کلاسهای درس از آذرماه در صورت کاهش کرونا

لزوم آمادگی برای برگزاری حضوری کلاسهای درس از آذرماه در صورت کاهش کرونا