مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-28اقتصادي

بلاتکلیفی واکسیناسیون خبرنگاران و رانندگان همدانی


پیرو انتشار اخباری مبنی بر واکسیناسیون خبرنگاران و رانندگان همزمان با عید غدیر متولیان پیگیری امور این دو قشر از انجام این طرح اظهار بی اطلاعی کردند.

- ایسنا/همدان پیرو انتشار اخباری مبنی بر واکسیناسیون خبرنگاران و رانندگان همزمان با عید غدیر متولیان پیگیری امور این دو قشر از انجام این طرح اظهار بی اطلاعی کردند.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی همدان واکسیناسیون رانندگان را ضروری خواند و گفت: رانندگان به علت شرایط شغلی که در مواجهه مستقیم با مردم هستند، واکسیناسیون آن ها باید در اولویت قرار گیرد اما تا کنون هیچ یک از رانندگان واکسینه نشده اند.

بابک اسدی در گفت وگو با ایسنا افزود: مجموعه اتوبوسرانی روزانه حداقل یک میلیون نفر را جابه جا می کند بنابراین این قشر باید در اولویت دریافت واکسیناسیون قرار گیرند.

اسدی ادامه داد: بارها به مقام های مسئول نامه نگاری انجام شده همچنین به صورت کتبی و شفاهی درخواست خود را به آنها ابلاغ کرده ایم اما متأسفانه از سوی مسئولان هیچگونه توجهی نشده است و ترتیب اثری در این خصوص انجام نشده است.

وی از ابتلای چندین نفر راننده اتوبوس به ویروس کرونا خبر داد و گفت: به دلیل بی تدبیری مسئولان مربوط چندین نفر از رانندگان به ویروس کرونا مبتلا شده و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی واکسیناسیون خبرنگاران و رانندگان همدانی

بلاتکلیفی واکسیناسیون خبرنگاران و رانندگان همدانی