مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-28سياسي

یکی از ارکان سپاه، مردم داری است


فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: یکی از ارکان سپاه مردم داری است به طوری که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، سردار اسماعیل فرجی فرمانده جدید سپاه این استان اظهار کرد: انقلاب اسلامی، میراث گرانبهای حضرت امام (ره) است که به عنوان هدیه ای برای ما گذاشته شده و ما در لباس پاسداری در جهت حفظ این میراث تکالیفی داریم.

وی گفت: سپاه رسالت محور و تکلیف محور است و مسئولیت های خطیری برعهده دارد که رکن اول آن بحث معنویت و تلاش برای بصیرت افزایی پاسداران است و ما تکلیف داریم از این دینداری دفاع کنیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: قطعا سه رکن اصلی انقلاب که مقام معظم رهبری در هشت فرمانی که به سپاه دادند، مشخص شده که یکی از آنها موضوع معنویت و تلاش برای بصیرت افزایی پاسداران بوده، همچنین رکن اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران خداباوری و دینداری مردم بوده و ما تکلیف داریم از این دینداری دفاع کنیم.

وی رکن دوم را مردم داری عنوان و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرده اند، در صحنه های مختلف مشاهده شده که سپاه در عرصه های مختلف جهادی، سازندگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از ارکان سپاه، مردم داری است

یکی از ارکان سپاه، مردم داری است