مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-28سياسي

رسانه ها فرهنگ غدیر در جامعه را ترویج کنند


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه رسانه ها فرهنگ غدیر در جامعه را ترویج کنند، گفت: نماز جمعه محور وحدت جامعه و زیرساخت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تبریک عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت اظهار کرد: باید تلاش شود فرهنگ غدیر در جامعه ترویج شود، وزن عید غدیر همتراز عاشورا و اربعین حسینی است و باید به گونه ای فرهنگ سازی شود که شیعه را با عید غدیر بشناسند.

وی گفت: امید است ما به عنوان شیعیان اهل بیت (ع) برای نشر عید غدیر باید تلاش کنیم و پاسدار ارزش های دینی و بحث امامت و ولایت در جهان باشیم.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه زیرساخت مبارزه با تهاجم فرهنگی در نماز جمعه تحقق پیدا می کند، گفت: حضور حداکثری مردم در نماز جمعه یکی از مهم ترین عوامل بازدارنده در برابر دشمن است که باید جزو سبک زندگی فرهنگی مردم قرار گیرد.

امام جمعه ایلام بیان کرد: اگر فرهنگ اقامه نماز جمعه در جامعه پیاده شود، منفعت آن برای دنیا و آخرت انسان و جامعه خواهد بود، نماز جمعه تحلیل حاکمیت امامت و ولایت امامت معصوم در جامعه است، نماز جمعه، عبادتی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها فرهنگ غدیر در جامعه را ترویج کنند

رسانه ها فرهنگ غدیر در جامعه را ترویج کنند