مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-28اقتصادي

جایگزین جدید و کارآمد باتری های لیتیوم یونی با 90 درصد هزینه کمتر!


هوا انرژی را با 10 درصد از هزینه باتری های لیتیوم یونی ذخیره می کنند و جف بزوس و بیل گیتس نیز از یک پروژه آزمایشی جدید ذخیره سازی انبوه باتری های آهن و هوا پشتیبانی می کنند.

- جایگزین جدید و کارآمد باتری های لیتیوم یونی با 90 درصد هزینه کمتر! باتری های آهن-هوا انرژی را با 10 درصد از هزینه باتری های لیتیوم یونی ذخیره می کنند و "جف بزوس" و "بیل گیتس" نیز از یک پروژه آزمایشی جدید ذخیره سازی انبوه باتری های آهن و هوا پشتیبانی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، شرکت فرم انرژی واقع در بوستون در حال ساخت یک سیستم آزمایشی بزرگ ذخیره انرژی با باتری های هوا-آهن است که امیدوار است منجر به کلاس جدیدی از سیستم های ذخیره انرژی چند روزه و مقرون به صرفه شود.

این پروژه آزمایشی در مقیاس تجاری با هدف امکان ذخیره سازی ارزان تر انرژی، امکان گذر آسان تر از سوخت های فسیلی ایجاد شده است.

باتری های آهن و هوای این شرکت با صرف یک دهم هزینه یک واحد ذخیره سازی باتری لیتیوم یونی ساخته شده است و حداکثر 100 ساعت انرژی ذخیره می کنند.

آنطور که شرکت فرم انرژی بیان می کند، انتقال به انرژی های تجدیدپذیر بدین معنی است که شبکه الکتریکی اکنون با یک چالش روبرو است و آن، نحوه مدیریت و ذخیره چند روزه انرژی های تجدید پذیر بدون از بین بردن قابلیت اطمینان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزین جدید و کارآمد باتری های لیتیوم یونی با 90 درصد هزینه کمتر!

جایگزین جدید و کارآمد باتری های لیتیوم یونی با 90 درصد هزینه کمتر!