مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-28اقتصادي

رشد شاخص ها در شرکت های فارسی عضو هلدینگ سیتا


مدیران عامل شرکت های سیمان عضو هلدینگ های شستا و سیتا در استان فارس، عملکرد واحدهای سیمانی در سال 99 را مطلوب ارزیابی کرده و از رشد قابل توجه سود خالص و تولید و دیگر شاخص های توسعه ای در این صنعت مادر، - خبر دادند.

مدیر عامل شرکت سیمان فارس، در نشست خبری مدیران عامل شرکت های عضو هلدینک سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین(سیتا) با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد این شرکت به عنوان عضوی از هلدینگ سیمانی شستا و رشد 287 درصدی سود خالص آن، اعلام کرد که بیلان عملکرد سیمان فارس رکوردی ماندگار را در سال 99 ثبت کرده است.

علیرضا بستانیان با بیان اینکه افزایش سوددهی و بهبود روند فروش نتیجه هدایت مدبرانه، توجه و دقت نظر همراه با رصد منظم و مستقیم امور مرتبط با تولید و سرمایه از طرف مدیران عامل هلدینگ های شستا و سیتا بوده است، گفت: این واحد صنعتی با تاکید شرکت های مادر در خصوص پیاده سازی عملی شعار سال، منطبق با منویات مقام معظم رهبری، هرساله با حفظ ارکان عمل به این فرامین، خود را در مسیر عمل به رهنمون های تازه ایشان قرار می دهد.

وی افزایش 6 درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش نرخ بازده دارایی ها از 36 به 61 درصد و افزایش نرخ بازده حقوق صاحبان سهام از 89 به 105 درصد را از دستاوردهای مهم شرکت سیمان فارس طی سال های 97 تا 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد شاخص ها در شرکت های فارسی عضو هلدینگ سیتا

رشد شاخص ها در شرکت های فارسی عضو هلدینگ سیتا