مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-28اقتصادي

معاون وزیر راه به قم ظلم کرد/با سیاسی کاری نگذاشتند توسعه قم رقم بخورد


یکی از معاونین وزیر راه و شهرسازی و سازمان ملی مسکن به قم ظلم کردند؛ در زمینه اختصاص زمین های معوض بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی و تجاری های پردیسان این آقایان تعلل کردند و جلوی پیشرفت شهر را گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی ظهر امروز در هفتمین برنامه هفتگی افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهری برای افتتاح تله سیژ بوستان علوی و روشنایی بوستان های علوی و غدیر و آغاز عملیات اجرایی پروژه تفریحی زیپ لاین و پل معلق بوستان کوثر و تجهیز و راه اندازی شهربازی بوستان فدک که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، بابیان اینکه واقعه غدیر از مهم ترین وقایع تاریخ اسلام محسوب می شود که پیامبر(ص) در این روز رسالت بزرگی را به فرمان الهی عملیاتی کردند.

وی با تاکید بر اینکه باید بیش از پیش از غدیر درس بگیریم گفت: زنده نگه داشتن غدیر وظیفه ای بر عهده تمام شیعیان است و باید این روز را در اعمال و رفتار خود به همگان نشان دهیم.

رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به شعار قم در مسیر تحول گفت: این شعار یک حقیقت انکارناپذیر است و اگر گذشته های این شهر را مرور کنیم هیچ دوره ای به اندازه دوره پنجم شورا در مدیریت شهری خدمت رسانی و اجرای پروژه های مهم و اساسی صورت نگرفته است و دلیل این ادعا هم مجموعه آمار و اطلاعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه به قم ظلم کرد/با سیاسی کاری نگذاشتند توسعه قم رقم بخورد

معاون وزیر راه به قم ظلم کرد/با سیاسی کاری نگذاشتند توسعه قم رقم بخورد