مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-28سياسي

اینستاگرام مطالب ما را حذف می کند/ باید پلتفرم داخلی داشته باشیم


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اینستاگرام بارها مطالب ما به ویژه درباره شهید سلیمانی را حذف کرده، بر این اساس باید خودمان پلتفرم داخلی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی یزدی خواه در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 6 مرداد) مجلس شورای اسلامی در موافقت با اصل هشتاد و پنج شدن طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی، اظهار داشت: تیر سال 99 این طرح جهت بررسی به کمیسیون فرهنگی مجلس ارجاع شد و با حضور نمایندگانی از دستگاه های اجرایی، حاکمیتی و بخش های غیردولتی، مراکز پژوهشی و نمایندگان حوزه قضایی در بیش از 1500 ساعت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: سپس ما این طرح را به مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ارائه و حدود سه ماه نیز در آنجا مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

از آنجایی که ما در فضای مجازی قانون نداریم، مشخص است که این طرح دارای ایراداتی است اما معتقدیم این طرح باید مطابق اصل 85 قانون اساسی در کمیسیون مشترک و با حضور نمایندگانی از کمیسیون های مختلف مورد بررسی قرار گیرد و از افراد صاحب نظر هم دعوت می کنیم تا نظرات خود را در این باره مطرح کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: این طرح متشکل از 37 ماده است و قطعاً سه ماه از وقت صحن علنی مجلس را می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینستاگرام مطالب ما را حذف می کند/ باید پلتفرم داخلی داشته باشیم

اینستاگرام مطالب ما را حذف می کند/ باید پلتفرم داخلی داشته باشیم