مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-28اقتصادي

آموزش و پرورش امسال 50 هزار نیرو جذب می کند/ آزمون استخدامی برگزار خواهد شد


علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت:: خوشبختانه در دوره های اخیر به ویژه از سال 97 وضعیت صدور مجوزها بهبود یافته و رو به افزایش بوده است.

- جی پلاس؛ معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه توانستیم برای سال 1400 مجوز جذب حدود 50 هزار نیرو را دریافت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علی الهیار ترکمن در سی و پنجمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در اردوگاه باهنر برگزار شد، گفت: نقشه راه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع بر مبنای سه اصل مدیریت برنامه ها و سیاست های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت توسعه امور رفاهی و ارتقای منزلت اجتماعی فرهنگیان ، مدیریت برنامه، بودجه و نظارت راهبردی و مدیریت منابع انسانی، تشکیلات و فرآیندها، آمار و شاخص های توسعه یافتگی ترسیم شده است.

وی افزود: در راستای اجرایی کردن اصل نخست اقداماتی نظیر تامین مسکن فرهنگیان، اعطای وام و تسهیلات، تقویت تعاونی های مصرف و مسکن، افزایش قدرت خرید، بیمه و درمان، امور رفاهی و شفافیت مالی در دستورکار این معاونت قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در راستای تامین مسکن فرهنگیان، تفاهم نامه ای با وزارت راه وشهرسازی در روز دوم آذرماه 98 منعقد شد که هدف آن تأمین 170


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش امسال 50 هزار نیرو جذب می کند/ آزمون استخدامی برگزار خواهد شد

آموزش و پرورش امسال 50 هزار نیرو جذب می کند/ آزمون استخدامی برگزار خواهد شد