مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-28اقتصادي

ماجرای چسب زخم در یکی از برندهای پرفروش/ نحوه شکایت از کالای غیراستاندارد


مدیر کل استاندارد استان تهران توضیحاتی درباره ماجرای وجود چسب زخم در بستنی دومینو ارائه کرد و گفت: در صورت مشاهده کالای غیر استاندارد یا جسم خارجی در یک کالا، - مدیر کل استاندارد استان تهران توضیحاتی درباره ماجرای وجود چسب زخم در بستنی دومینو ارائه کرد و گفت: در صورت مشاهده کالای غیر استاندارد یا جسم خارجی در یک کالا، نمونه باید فوراً برای رسیدگی به اداره استاندارد تحویل داده شود و در صورت مشاهده کالای بدون علامت استاندارد در یک فروشگاه نیز شهروندان باید با شماره 1517 تماس بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواخر تیرماه، یکی از مخاطبان ایسنا از خرید بستنی با برند دومینو شکایت داشت، چرا که در داخل آن چیزی شبیه چسب زخم پیدا کرده بود.

انتشار این گزارش باعث شد اداره کل استاندارد استان تهران، نمونه را آزمایش و همچنین از خط تولید این کارخانه به صورت سرزده بازدید کند.

در این رابطه، محمودرضا طاهری، مدیر کل استاندارد تهران، در گفت وگو با ایسنا، گفت: درپی انتشار گزارش خبری مبنی بر وجود جسم خارجی در یک بستنی دومینو، تیم کارشناسی به صورت سرزده از خطوط تولید بستنی دومینو بازدید و امکان وجود جسم خارجی در مرحله تولید و پس از آن را دقیقاً بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای چسب زخم در یکی از برندهای پرفروش/ نحوه شکایت از کالای غیراستاندارد

ماجرای چسب زخم در یکی از برندهای پرفروش/ نحوه شکایت از کالای غیراستاندارد