مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-28سياسي

قرارگاه حضرت عباس، سقای خوزستان می شود/ 620 تانکر چند هزار لیتری در مسیر خوزستان


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: تشکیل قرارگاه حضرت عباس(ع) یک اقدام خوب از سپاه استان بود تا سقایی و آبرسانی معنای عمیق تری پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در توضیح وضعیت آبرسانی گروه های جهادی به خوزستان اظهار کرد: مردم خوزستان در سیل سال 98 نشان دادند که جنس دشمن برایشان فرقی ندارد و همان مقاومتشان را مانند دفاع مقدس خواهند داشت.

وی افزود: بنده در سیل خوزستان چند روزی کنار مردم ماندم و شاهد بودم که جوانان، پیرزن ها، پیرمردها و همه ی مردم در سوسنگرد، حمیدیه و نقاط مختلف استان چگونه در کنار هم گونی ها را چیدند و مانع ورود آب به شهرها و روستاها شدند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: خوزستان عزیز ما امروز دچار تنش آبی شده که بخشی از آن ناشی از سومدیریت ها و عدم تنظیم صحیح آب بالادست در سدها و رهاسازی و ورودی و خروجی است.

وی افزود: بخش دیگر آن نیز به دلیل بی آبی تعدادی از روستاهای خوزستان در سالیان گذشته است که با تانکر آبرسانی می شده و نیازمند اقدامات زیربنایی و زیرساختی و همچنین در بحران است.

زهرایی بیان کرد: هنگامی که با بحرانی مثل تنش آبی مواجه می شویم ناگزیریم که اقدامات کوتاه مدتی را انجام دهیم، هرچند درد مردم را برای طولانی مدت تسکین نخواهد داد ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه حضرت عباس، سقای خوزستان می شود/ 620 تانکر چند هزار لیتری در مسیر خوزستان

قرارگاه حضرت عباس، سقای خوزستان می شود/ 620 تانکر چند هزار لیتری در مسیر خوزستان