مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-28اقتصادي

بازار دائمی گل و گیاه کرج افتتاح شد


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: به زودی شاهد افتتاح مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی در بازار سیب کرج هستیم که با راه اندازی آن امکان اتصال به بازار فروش 2700 متقاضی مشاغل خانگی آموزش دیده به بازار فروش فراهم می شود.

- ایسنا/البرز رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: به زودی شاهد افتتاح مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی در بازار سیب کرج هستیم که با راه اندازی آن امکان اتصال به بازار فروش 2700 متقاضی مشاغل خانگی آموزش دیده به بازار فروش فراهم می شود.

احمد خیری روز چهارشنبه ششم مرداد در مراسم افتتاح بازار صدف، اولین بازار دائمی گل و گیاه کرج اظهار کرد: این بازار در 3000 متر زیربنا و 1500 متر ابنیه به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با اشاره به بخش از اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان افزود: به زودی شاهد افتتاح مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی در بازار سیب کرج هستیم که با راه اندازی آن امکان اتصال به بازار فروش 2700 متقاضی مشاغل خانگی آموزش دیده به بازار فروش فراهم می شود.

این مسئول با بیان اینکه به زودی اولین مرکز توانمند سازی مشاغل سیار و بی کانون کشور در کرج راه اندازی می شود، افزود: با این اقدام بخشی از دغدغه عمومی در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار دائمی گل و گیاه کرج افتتاح شد

بازار دائمی گل و گیاه کرج افتتاح شد