مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-28سياسي

استارتاپ های خلاق حوزه اقتصاد دیجیتال حمایت می شوند


استارتاپ های فعال در حوزه صنایع خلاق اقتصاد دیجیتال با حمایت معاونت علمی و فناوری شناسایی می شوند و مراحل رشد خود را طی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط مرکز نوآوری فینوداد، استارتاپ های فعالی که در مراحل اولیه رشد قرار دارند شناسایی می شوند.

مجموعه های فعال حوزه اقتصاد خلاق شامل فین تک ، بانکداری باز ، پردازش ابری ، اینترنت اشیاء ، بلاکچین ، هوش مصنوعی ، بانکداری دیجیتال ، کلان داده ، رباتیک و سایر حوزه های مرتبط با فین تک و بانکداری.

فینوداد بستری است تا استارتاپ ها، منتورها و مشاوران، شرکت های بزرگ، متخصصان ملی و بین المللی و سرمایه گذاران خرد گرد هم آیند و با مشارکت و هم افزایی در این زیست بوم با پشتوانه بانک ملی و هلدینگ داده ورزی سداد، در جهت رشد و توسعه کسب وکار استارتاپ ها و همچنین توسعه فناوری های نوین و به روز دنیا گام های بلندی بردارند.

مرکز نوآوری فینوداد مستقر در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر  یک ساختار منسجم و مشخص در جهت حمایت و توسعه کارآفرینی نوآورانه و دانش بنیان است که به منظور ایجاد کسب وکارهای نوپای ارزش آفرین، آنها را تحت پوشش و حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ های خلاق حوزه اقتصاد دیجیتال حمایت می شوند

استارتاپ های خلاق حوزه اقتصاد دیجیتال حمایت می شوند