مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-28اقتصادي

فریب مردم با رهن و اجاره منزل زیر قیمت بازار/ پلیس هشدار داد


رییس پلیس فتا کرمانشاه با هشدار به شهروندان در خصوص رهن و اجاره منازل مسکونی از سایت های واسط، گفت: مردم از پرداخت بیعانه خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ علی کسانی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: با توجه به شروع فصل تابستان و پایان سال تحصیلی شاهد این هستیم که خانواده ها به سایت های واسط مراجعه و اقدام به مشاهده آگهی های اجاره و یا فروش مسکن می کنند، این امر باعث شده که افراد کلاهبردار وارد این مقوله شوند و منازلی که وجود خارجی نداشته و یا اینکه به خودشان تعلق ندارد را در معرض اجاره و یا فروش زیر قیمت قرار دهند.

وی افزود: همیشه در فصل تابستان شاهد مراجعه افراد زیادی برای اجاره یا خرید مسکن به مشاورین املاک هستیم که این کار با به وجود آمدن سایت های واسطه گر اینترنتی که صاحبان مسکن، املاک خود را در آن درج می کنند متحول شده است.

رییس پلیس فتا کرمانشاه یادآور شد: متأسفانه برخی از مجرمین با سوء استفاده از بستر ایجادشده توسط سایت های واسطه گر و حجم انبوه آگهی های اجاره و یا فروش املاک در این سایت ها از غفلت کاربران سوء استفاده کرده و اقدام به درج آگهی جعلی که معمولاً دارای قیمت های وسوسه انگیز و زیر قیمت بازار است می کنند، کاربر نیز با مشاهده قیمت مناسب و امکانات بالایی که توسط فروشنده اعلام شده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب مردم با رهن و اجاره منزل زیر قیمت بازار/ پلیس هشدار داد

فریب مردم با رهن و اجاره منزل زیر قیمت بازار/ پلیس هشدار داد