مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-28اقتصادي

افزایش پروازهای تهران-پاریس +جزییات و پروتکل ها


پاریس با توجه به بالا رفتن تقاضای مسافران به دو پرواز در روزهای دوشنبه و جمعه افزایش یافت که البته مسافران باید شرایط و پروتکل هایی را برای سفر به فرانسه رعایت کنند.

- پروازهای هفتگی تهران-پاریس با توجه به بالا رفتن تقاضای مسافران به دو پرواز در روزهای دوشنبه و جمعه افزایش یافت که البته مسافران باید شرایط و پروتکل هایی را برای سفر به فرانسه رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا، فرانسه در ماه های گذشته در ردیف کشورهای ممنوعه برای پرواز قرار گرفته بود، این روند به نظر با بهبود وضعیت این بیماری و واکسیناسیون عمومی برای این کشور تغییر کرده است.

ایران هم که در گذشته پروازهای خود را به این کشور اروپایی قطع کرده بود حالا نه تنها این پرواز به صورت هفتگی انجام می شود بلکه آن را به دو پرواز در هفته افزایش می دهد.

حسین جهانی -مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران- در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به تقاضای مردم برای افزایش پروازهای پاریس، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از تاریخ 15 مردادماه سال جاری برابر با ششم آگوست روزهای جمعه هر هفته به فرودگاه شارل دوگل پرواز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازهای تهران-پاریس +جزییات و پروتکل ها

افزایش پروازهای تهران-پاریس +جزییات و پروتکل ها