مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-28اقتصادي

11300 نفر ورزشکار کارگر در سطح اردبیل سامان دهی شده اند


رییس هیات ورزش کارگری استان اردبیل گفت: تعداد 11 هزار و 300 نفر ورزشکار کارگر در سطح استان اردبیل شناسایی و سامان دهی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ علی مهری 6 مرداد ماه در نشست با مسئولین انجمن های ورزشی هیات ورزش کارگری استان اردبیل گفت: این افراد فعالیت های ورزشی خود را با استفاده از امکانات و مجموعه های ورزشی این اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بازگشت شرایط به حالت عادی ازسرگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: علیرغم شرایط کرونا و کاهش فعالیت ها و مسابقات ورزشی، سال گذشته سالی درخشان برای ورزش کارگری استان اردبیل بود که با تلاش و همکاری انجمن ها توانستیم صاحب عنوان استان برتر ورزش کارگری از سوی اداره امور ورزش کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شویم.

رییس هیات ورزش کارگری استان اردبیل تعامل مناسب با بخش خصوصی را یکی از فاکتورهای مهم جهت تامین هزینه ها دانست و تصریح کرد: میزبانی 3 مسابقه ملی در سطح بالا و کیفیت شایسته کارگران ورزشکار از سراسر کشور موضوعی بود که با تلاش و همکاری انجمن های ورزشی انجام شد.

وی تاکید کرد: اعزام تمام تیم های ورزش کارگری پس از خارج شدن از شرایط کرونا به مسابقات ملی از دیگر برنامه های این هیات در آینده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11300 نفر ورزشکار کارگر در سطح اردبیل سامان دهی شده اند

11300 نفر ورزشکار کارگر در سطح اردبیل سامان دهی شده اند