موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-28اقتصادي

اما و اگر توقف عرضه سیمان در بورس کالا/از رانت هزارمیلیاردی تا بی تفاوتی دستگاه های ناظر


التهاب قیمتی در بازار سیمان و مناقشه بر سر عرضه این محصول در بورس کالا در حالی این روزها شدت گرفته که به گفته مسئولان سازمان تعزیرات تاکنون گزارشی مبنی بر گران فروشی سیمان از سوی دستگاه های ناظر بر بازار شامل سازمان حمایت و اتاق اصناف به تعزیرات ارائه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، همزمان با اوج گیری قیمت سیمان در بازار، کشمکش بر سر عرضه یا عدم عرضه سیمان در بورس کالا به بحثی داغ در این روزها تبدیل شده و در این باره جلسات مختلفی برگزار می شود.

هرچند روز گذشته بورس کالا با صدور اطلاعیه ای از عرضه مجدد سیمان در بورس با پیش دریافت 100 درصدی خبر داد، اما خبرها در مورد نتیجه جلسه روز گذشته وزارت صنعت حاکی از توقف عرضه این محصول در بورس کالا است.

بر این اساس مقرر شده تا عرضه سیمان به طور موقت و تا زمان تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی در بورس کالا متوقف شود و تا زمانی که تولید این محصول به شرایط عادی باز نگردد، عرضه سیمان از طریق ساز و کار قدیمی یعنی توزیع توسط عاملان فروش انجام خواهد شد.

به این ترتیب امروز آخرین عرضه سیمان در بورس کالا انجام می شود.

در این شرایط اخباری هم از برگزاری جلسه ای با حضور نمایندگان مجلس به گوش می رسد و گفته می شود، در این جلسه، توقف عرضه سیمان در بورس کالا رد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگر توقف عرضه سیمان در بورس کالا/از رانت هزارمیلیاردی تا بی تفاوتی دستگاه های ناظر

اما و اگر توقف عرضه سیمان در بورس کالا/از رانت هزارمیلیاردی تا بی تفاوتی دستگاه های ناظر