مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-28سياسي

حرم اهل بیت هدایتگر جامعه به سوی صلاح هستند


امام جمعه بجنورد با بیان اینکه حرم های اهل بیت (ع) هدایتگر جامعه به سمت صلاح هستند، گفت: ائمه (ع) همان گونه که در حیات خود پاسخگوی گمراهان بودند، - ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح چهار شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به نقش ویژه ائمه اطهار (ع) در حیات معنوی جامعه اسلامی، اظهار کرد: اهل بیت (ع) هم در حیات و هم در ممات خود چراغ هدایت بودند و مسیر را برای فعالیت و رشد جامعه آماده می کردند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: ائمه هدی (ع) همان گونه که در حیات خود شفابخش بیماران و پاسخگوی گمراهان و هدایتگر طالبان هدایت بودند، هدایت و شفاعت این بزرگواران در ممات آن ها نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه رواق ها و گنبدها و حرم های ائمه (ع) جهت گیری های جامعه را مشخص می کند، افزود: زمانی که انسان وارد حرم های اهل بیت (ع) می شود آرامش می یابد که این آرامش از حضور معنوی و توجه اهل بیت (ع) در این اماکن مقدس نشئت می گیرد؛ به گونه ای که هر کس وارد این اماکن می شود حس معنوی می یابد و کمتر سراغ گناه می رود.

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: با دیدن رواق ها و مساجد اطراف حرم ها هم یاد و نام اهل بیت (ع) زنده و مسیر امامت احیا می شود و هم آموزش های دینی و معنوی بسیار زیادی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم اهل بیت هدایتگر جامعه به سوی صلاح هستند

حرم اهل بیت هدایتگر جامعه به سوی صلاح هستند