مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-28سياسي

برپایی نورافشانی در 50 نقطه حاشیه شهر اهواز


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز از برپایی مراسم نور افشانی در 50 نقطه حاشیه شهر اهواز در شب عید غدیر خم خبر داد.

- اظهار کرد: هیچ چیزی نمی تواند مانع بزرگداشت مناسبت های مذهبی شود بلکه با توجه شرایط موجود ممکن است که شکل و ظاهر آن تغییر کند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود، ستادهای مردمی در راستای بزرگداشت عید بزرگ غدیر خم از هیئت های مذهبی و مساجد حاشیه و امامان محله تشکیل شد و بناست در شب و روز این عید مراسم های مختلفی و پرشورتری در شهرستان اهواز برگزار شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز بیان کرد: برگزاری سخنرانی و مداحی در فضای مجازی، نور افشانی در 50 نقطه حاشیه شهرستان، ایستگاه های صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی ، ماشین های سیار برای اجرای جشن خیابانی، در شب عید غدیر، آذین بندی خیابان ها، راه اندازی کاروان های شادی خودرویی در 30 نقطه اهواز و در مسیرهای مختلف از بهترین و جذاب ترین برنامه های در نظر گرفته شده است.

منابی با تأکید بر اینکه این برنامه ها خودجوش و توسط مساجد به ویژه مساجد طرح امام محله و هیئت های مذهبی و مساجد حاشیه انجام می شوند، گفت: برای اطعام روز غدیر با کمک خیران و مردم اهواز با شکوه تر از سال های گذشته انجام خواهند شد و در مناطق محروم توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نورافشانی در 50 نقطه حاشیه شهر اهواز

برپایی نورافشانی در 50 نقطه حاشیه شهر اهواز