مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-28اقتصادي

کرج دومین تولید کننده گل و گیاه کشور


کرج بعد از  شهرستان محلات استان مرکزی بیشترین میزان تولید گل و گیاهان گلخانه ای کشور را به خود اختصاص داده و از این طریق درآمدزایی مناسبی هم دارد.

- ایسنا/البرز شهردار کرج گفت: کرج بعد از  شهرستان محلات استان مرکزی بیشترین میزان تولید گل و گیاهان گلخانه ای کشور را به خود اختصاص داده و از این طریق درآمدزایی مناسبی هم دارد.

علی کمالی زاده روز چهارشنبه ششم مرداد در مراسم افتتاح بازار صدف، اولین بازار دائمی گل و گیاه کرج اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی یکی از سازمان های فعال شهرداری کرج در حوزه اقتصاد شهری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه ساماندهی مشاغل و کسب و کارهای شهری از مهمترین وظایف این سازمان است، افزود: امروزه به واسطه رشد روز افزون صنعت IT و دیجیتال، کسب و کارها با سرعت زیادی در حال تغییر هستند.

وی توضیح داد: فضای دیجیتال و مجازی امکان دسترسی آسان مصرف کننده به کالاهای مورد نیاز را با سرعت و کیفیت قابل قبولی فراهم کرده و مدیریت شهری کرج هم از این بستر برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده می کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به ظرفیت کرج در تولید گل و گیاه ادامه داد: کرج بعد از شهرستان محلات استان مرکزی بیشترین میزان تولید گل و گیاهان گلخانه ای کشور را به خود اختصاص داده و از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج دومین تولید کننده گل و گیاه کشور

کرج دومین تولید کننده گل و گیاه کشور