مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-28اقتصادي

درج صندوق با درآمد ثابت در بورس تهران


صندوق با درآمد ثابت مانی، در فهرست نرخ صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران درج شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، مدیریت پذیرش شرکت بورس تهران اعلام کرد: بر اساس مصوبه بورس اوراق بهادار تهران صندوق سرمایه گذاری قابل معامله مانی جهت سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت با نماد مانی(MANI) در فهرست نرخ های بازار صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

مدیر این صندوق، شرکت سبدگردان مانی و موسسان آن شرکت توسعه سرمایه آرمان گوهر ایرانیان و شرکت سبدگردان مانی هستند.

همچنین متولی صندوق موسسه حسابرسی هوشیار ممیز است و بازارگردان آن نیز بر عهده صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی مهرگان قرار دارد.

شایان ذکر است این صندوق حداکثر 200 میلیون واحد سرمایه گذاری می کند که تعداد 198 میلیون واحد آن به عنوان واحدهای عادی در نظر گرفته شده است (تسنیم).

صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت چیست؟ صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت نوعی از صندوق های سرمایه گذاری است که همه افراد حقیقی و حقوقی می توانند با سرمایه گذاری در آن به صورت دوره ای سود دریافت کنند.

سیاست سوددهی صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت معمولا پرداخت سود بصورت یک ماهه یا سه ماهه است و اگر به غیر از این باشد این موارد در امید نامه صند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج صندوق با درآمد ثابت در بورس تهران

درج صندوق با درآمد ثابت در بورس تهران