مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-28سياسي

افزایش رشد شاخص های خودباوری و خوداتکایی در جوانان، ویژگی بارز جهاددانشگاهی


جهاددانشگاهی در دوران فعالیت خود توانسته با اقدامات بسیار موثر در بخش های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی خدمات مفیدی را برای اقشار و طیف های مختلف جامعه به ویژه جوانان داشته باشد.

- /جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/ رییس حوزه هنری استان زنجان: افزایش رشد شاخص های خودباوری و خوداتکایی در جوانان، ویژگی بارز جهاددانشگاهی ایسنا/زنجان رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی در دوران فعالیت خود توانسته با اقدامات بسیار موثر در بخش های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی خدمات مفیدی را برای اقشار و طیف های مختلف جامعه به ویژه جوانان داشته باشد.

امیر نعمتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه جهاددانشگاهی از جمله نهادهای انقلابی است که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاسیس شده، اظهار کرد: این نهاد انقلابی در دوره فعالیت خود با ترویج فضایل اخلاقی و ارزش های انقلاب و تربیت جوانانی با روحیه جهادی و فرهنگی، اقدامات بسیار ارزشمند و اثرگذاری را در جامعه داشته است.

وی افزود: جهاددانشگاهی در دوران فعالیت خود توانسته با اقدامات بسیار موثر در بخش های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی خدمات مفیدی را برای اقشار و طیف های مختلف جامعه به ویژه جوانان داشته باشد که بر اساس خدمات ارزنده اش و نیاز فرهنگی و اجتماعی کشور و استا،ن موفق به اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رشد شاخص های خودباوری و خوداتکایی در جوانان، ویژگی بارز جهاددانشگاهی

افزایش رشد شاخص های خودباوری و خوداتکایی در جوانان، ویژگی بارز جهاددانشگاهی