مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:402021-07-28سياسي

پلتفرم های داخلی ارز دیجیتال در جبهه جنگ اطلاعات ملی


با تشویق مردم به استفاده از پلتفرم های ایرانی خدمات و معاملات رمزارز، داده های این حوزه باید در داخل خاک کشور و به بهترین نحو ممکن توسط دولت حفاظت شوند.

- ایسنا/فارس با تشویق مردم به استفاده از پلتفرم های ایرانی خدمات و معاملات رمزارز، داده های این حوزه باید در داخل خاک کشور و به بهترین نحو ممکن توسط دولت حفاظت شوند.

جنگی که طی سال های گذشته از سوی برخی کشورها بر سر محتوا برای اعمال نفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آغاز شد، در دهه کنونی به جنگی با وسعت جهانی بر سر دسترسی به داده های کاربران برای پیش بینی و تاثیرگذاری در رفتار آن ها تبدیل شده است.

نبرد بر سر محتوا و داده ها دیگر نه تنها توسط دولت ها و حکومت ها بلکه توسط برخی شرکت های قدرتمند آن ها نیز ادامه دارد؛ به عنوان مثال، آمریکا از طریق شرکت های فناورانه قدرتمندش همچون اپل، گوگل، فیسبوک و امازون در این جنگ جهانی مجازی در پی ایجاد انحصار در تمامی حوزه های اصلی محتوا و دسترسی به داده های کاربران کشورهای دیگر است.

کشور ما ایران نیز خارج از این جنگ نیست و در حال حاضر روزانه تریلیون ها بیت اطلاعات از کشور خارج می شوند و حجمی از آن ها در دست دشمنان ما قرار می گیرند.

این اطلاعات می تواند برای شناسایی رفتار مردم کشورمان و نقاط قوت و ضعف آن ها استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم های داخلی ارز دیجیتال در جبهه جنگ اطلاعات ملی

پلتفرم های داخلی ارز دیجیتال در جبهه جنگ اطلاعات ملی