مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-28اقتصادي

چگونه از اتلاف انرژی در ساختمان جلوگیری کنیم؟


ساختمان ها بیش از 30 درصد مصرف جهانی انرژی را به خود اختصاص دادند، پس با تجدیدنظر درباره طراحی و بهره برداری از ساختمان ها می توانیم مصرف انرژی ساختمان را کاهش و کارآیی آن را افزایش دهیم.

- ایسنا/خراسان رضوی ساختمان ها بیش از 30 درصد مصرف جهانی انرژی را به خود اختصاص دادند، پس با تجدیدنظر درباره طراحی و بهره برداری از ساختمان ها می توانیم مصرف انرژی ساختمان را کاهش و کارآیی آن را افزایش دهیم.

به نقل از انرژی افیشنسی، با توجه به اینکه بسیاری از افراد، بیشتر وقت خود را در خانه یا ساختمان می گذرانند، پس در ساختمان ها انرژی مصرف می شود و زمانی که راهی برای بهبود کارآیی ساختمان پیدا کنیم، آنها به مکانی ایده آل تبدیل خواهند شد.

محققان برخی از این روش ها را نقل مکان به شهر،مدیریت هوشمند ساختمان، کنترل کارآمدتر تجهیزات، تفکر کل سیستم و آینده دیجیتالی عنوان کرده اند.

نقل مکان به شهر شهرنشینی یکی از گرایش های بزرگ زمان کنونی است و پیش بینی می شود، 68 درصد از جمعیت جهان تا سال 2050 در شهرها زندگی خواهند کرد.

در نتیجه، بسیاری از شهرهای جهان برای اسکان ساکنان جدید خود به سرعت در حال ساخت هستند و در حال حاضر، زمان مناسبی است که در طراحی و بهره برداری از ساختمان ها تجدیدنظر کنیم و طرح ها و فناوری ها را مطابق با مصرف انرژی بیشتر برای آینده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از اتلاف انرژی در ساختمان جلوگیری کنیم؟

چگونه از اتلاف انرژی در ساختمان جلوگیری کنیم؟