مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:302021-07-28دانش

پایگاه واکسیناسیون در 3 واحد دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد


پایگاه واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای این دانشگاه در کرمان، اصفهان و شیراز راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرخصوص همکاری دانشگاه ها در فرآیند واکسیناسیون و با توجه به اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی جهت واکسیناسیون سراسری و طی هماهنگی با وزارت بهداشت و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده است.

مرکز بزرگ واکسیناسیون شرق اصفهان نیز در سالن فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و با محوریت سپاه استان و مرکز بهداشت استان اصفهان، راه اندازی شد.

در این پایگاه با ایجاد 16 خط واکسیناسیون، از ساعت 8 صبح تا 18، امکان تزریق بیش از 1000 دوز واکسن در هر روز فراهم شده است.

این پایگاه که با همکاری مشترک سپاه اصفهان، حوزه مقاومت بسیج خوراسگان، شهرداری منطقه خوراسگان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مشارکت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در سالن بزرگ فردوسی دانشگاه راه اندازی شده است، دانش آموختگان دانشکده پرستاری و مامایی این دانشگاه به عنوان واکسیناتور و کادر بهداشتی انجام وظیفه خواهند کرد.

مرکز بزرگ واکسیناسیون شهر جدید صدرا نیز در سالن ورزشی دانشکده هنر و معماری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، دانشگاه علوم پزشکی فارس و مرکز بهداشت والفجر شیراز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه واکسیناسیون در 3 واحد دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد

پایگاه واکسیناسیون در 3 واحد دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد