مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-28اقتصادي

افزایش 86 درصدی کشفیات کالای قاچاق به ارزش 841 میلیارد ریال در استان مرکزی


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 841 میلیارد و 637 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در عملیات های 4 ماه نخست سال جاری پلیس در این استان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار  حسن مفخمی شهرستانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها یکی از سرفصل هایی که به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی پلیس استان قرار گرفت، برخورد با قاچاق کالا لحاظ شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راهبرد، برنامه ریزی های جمع و گسترده ای با بازبینی طرح های عملیاتی پلیس و ارزیابی نقاط ضعف و قوت مأموریتی صورت پذیرفت و در نتیجه آن با همت و عزمی جهادی، از ابتدای سال جاری تاکنون، بازخوردی مناسب از برخورد با کالای قاچاق در این مأموریت ها بازتاب داشته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف 841 میلیارد و 637 میلیون ریال انواع کالای قاچاق و رشد 86 درصدی این کشفیات در عملیات های 4 ماهه نخست سال جاری در استان مرکزی افزود: در این عملیات ها تعداد 558 نفر قاچاقچی کالا دستگیر و از این افراد تعداد 391 دستگاه وسیله نقلیه توقیف شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: این عملیات ها منجر به تشکیل 512 پرونده قضایی شد که در 182 پرونده، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بیش از یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 86 درصدی کشفیات کالای قاچاق به ارزش 841 میلیارد ریال در استان مرکزی

افزایش 86 درصدی کشفیات کالای قاچاق به ارزش 841 میلیارد ریال در استان مرکزی