مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-28سياسي

جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی


20 وارد تنفس 15 دقیقه ای شده و سپس جلسه غیرعلنی را جهت بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی تشکیل داده است.

- مجلس شورای اسلامی از ساعت 10:20 وارد تنفس 15 دقیقه ای شده و سپس جلسه غیرعلنی را جهت بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی تشکیل داده است.

بعد از تنفس مجلس شورای اسلامی و رعایت پروتکل های بهداشتی، جلسه غیرعلنی در پارلمان برای بررسی طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز مجلس شورای اسلامی جلسه غیرعلنی را برای توضیح به نمایندگان جهت نحوه برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب برگزار کرد.

بعد از آن با آغاز جلسه علنی که نمایندگان به بررسی طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی پرداختند.

مجلس شورای اسلامی از ساعت 10:20 وارد تنفس 15 دقیقه ای شده و سپس جلسه غیرعلنی را جهت بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی تشکیل داده است.

در دستور جلسه امروز مجلس شورای اسلامی بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی در دستور امروز جلسه علنی مجلس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی

جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی