مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-28سياسي

ارتش در کنار دولت و ملت برای خدمت رسانی به محرومان سیستان وبلوچستان


بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دولت و ملت برای رفع محرومیت ها و خدمت رسانی شایسته به محرومان نقشی برجسته را ایفا می کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دولت و ملت برای رفع محرومیت ها و خدمت رسانی شایسته به محرومان نقشی برجسته را ایفا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عیدمحمد قلندرزهی با قدردانی از بازدید میدانی فرماندار شهرستان خاش و امیر رحمانی از فرماندهان ارتش مقتدر از روستاهای محروم تلگزی و موتور فجر بخش مرکزی خاش بیان کرد: حضور میدانی و بازدید از نزدیک و انجام دیدارهای مردمی مسوولان از مناطق محروم به بهبود امور و کاهش مشکلات محرومان کمک می کند.

قلندرزهی افزود: در این بازدید میدانی بر ضرورت و اهمیت حفر و تجهیز چاه آب شرب و تامین لوله جهت اجرای شبکه آبرسانی روستای تلگزی و خرید ترانس برق 100 کاوا و نصب آب شیرین کن برای روستای موتور فجر از جمله دستاوردهای بازدید فرماندار و امیر رحمانی از مناطق محروم این بخش بود.

وی ادامه داد: فردا نیز با حضور امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش بیمارستان تخصصی ویژه بستری بیماران تنفسی مهر ولایت ارتش در خاش افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش در کنار دولت و ملت برای خدمت رسانی به محرومان سیستان وبلوچستان

ارتش در کنار دولت و ملت برای خدمت رسانی به محرومان سیستان وبلوچستان