مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:202021-07-28سياسي

عید غدیر بزرگترین جشن عقلانیت و هدایت بشریت است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان عید غدیر خم را بزرگترین جشن عقلانیت و هدایت بشری دانست و گفت: در این روز خداوند با نعمت ولایت دین را برای جوامع بشری کامل کرد.

- حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عید غدیر خم عید اکمال دین و اتمام نعمت های خاصه خداوند برای تمامی مسلمانان جهان بود، چرا که اگر ولایت نبود دین کامل نمی شد.

وی با بیان اینکه عید غدیر نشان دهنده تعالی و رشد بشریت است، ابراز کرد: اگر بدانیم که این روز چه تاثیری در رشد، تعالی، هویت انسان و تکامل عقلانیت داشته، یقیناً تمامی انسان های دنیا فطرت شان حکم می کند تا این روز را بزرگ نگه دارند.

گرزین گفت: حتی برخی از علمای اهل سنت که اهل تحقیق و تفحص هستند، عید غدیر را عیدی برای تکامل بشریت می دانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تمرین ولایت پذیری را یکی از بزرگترین دستاوردهای بشریت عنوان کرد و افزود: در روز عید غدیر همه بیعت مجدد را با ولی خودشان انجام دادند و این امر نشان می دهد که اگر ولایت نباشد، هیچ راه و عملی، کامل و قابل اتکا نیست.

وی توجه به رهنمودهای رهبری را نشان دهنده بیعت با انبیا دانست و تصریح کرد: در گام دوم انقلاب توجه به جوانان، امید آفرینی نسبت به آینده کشور، تلاش جهادی مسئولان و مردم، حمایت از تولید داخلی، تاکید بر توانایی های داخلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید غدیر بزرگترین جشن عقلانیت و هدایت بشریت است

عید غدیر بزرگترین جشن عقلانیت و هدایت بشریت است