مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:202021-07-28اقتصادي

صدور 18 فقره سند مالکیت با کاربری عمومی برای اراضی منطقه زیباشهر زاهدان


معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: برای اراضی در اختیار لشکر 88 زرهی ارتش در محدوده زیبا شهر زاهدان با کاربری عمومی 18 فقره سند مالکیت به نام سازمان ملی زمین و مسکن در مردادماه جاری صادر شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: برای اراضی در اختیار لشکر 88 زرهی ارتش در محدوده زیبا شهر زاهدان با کاربری عمومی 18 فقره سند مالکیت به نام سازمان ملی زمین و مسکن در مردادماه جاری صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، مرتضی مقدسی اظهارکرد: این اقدام با تلاش و پیگیری اداره املاک، بانک زمین و حفاظت از اراضی حوزه معاونت املاک و حقوقی این اداره کل محقق شد بطوری که پس از گذشت چندین سال از تصویب طرح های تفکیکی این اراضی در کمیسیون ماده 5 سند برای این اراضی صادر شد.

وی ادامه داد: در این راستا به موجب صورتجلسه تحویل قطعات دارای کاربری عمومی مابین اداره کل راه و شهرسازی استان و تعاونی مسکن لشکر 88 زرهی استان مالکیت تعداد 22 قطعه زمین واقع در اراضی زیباشهر زاهدان دارای کاربری های آموزشی، ورزشی، درمانی، مذهبی و فرهنگی از نام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اختیار لشکر 88 زرهی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 18 فقره سند مالکیت با کاربری عمومی برای اراضی منطقه زیباشهر زاهدان

صدور 18 فقره سند مالکیت با کاربری عمومی برای اراضی منطقه زیباشهر زاهدان