مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-28اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح دانشکده علوم پزشکی در ساوه


با حضور فرماندار ساوه، رییس دانشکده علوم پزشکی و سایر مسئولین از چند طرح بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان ساوه رونمایی و چند پروژه نیز کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، در طرح نخست کلنگ ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در روستای نورعلیبیک از توابع بخش مرکزی در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع با زیربنا 1000 متر اهدایی یکی از خیران بر زمین زده شد.

این مرکز که قرار است با همت دو تن از خیران با اعتباری در حدود 2.

5 میلیارد ساخته شود قرار است اهالی روستای نورعلیبیک و اطراف را تحت پوشش خدماتی خود قرار دهد.

مرکز خدمات جامع سلامت سرداران بعنوان دومین طرح در زمینی به مساحت 500 متر مربع به همت یکی از خیران با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان از محل کمک کمیساریای عالی پناهندگان تا آذرماه سالجاری ساخته خواهد شد و به محل برای خدمت به مهاجرین تبدیل خواهد شد.

افتتاح پایگاه سلامت رجبی شماره 2 واقع در میدان شهید آوینی ساوه یکی دیگر از طرح های امروز دانشکده بود که در مکانی استیجاری 110 متری بالغ بر 12 هزار نفر از اهالی این منطقه را تحت مراقبت بهداشتی و سلامت قرار خواهد داد.

مسئولان در ادامه با حضور در سالن کوثر واقع در خیابان امیرکبیر ساوه مرکز شماره 2 واکسیناسیون شهر ساوه را مورد بهره برداری قراردادند که با افتتاح این مرکز، ظرفیت واکسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح دانشکده علوم پزشکی در ساوه

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح دانشکده علوم پزشکی در ساوه