مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-28اقتصادي

مشترکین گاز خانگی و تجاری در فارس بیمه حوادث شدند


تمام مشترکین گاز طبیعی بخش خانگی و تجاری در این استان، تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.

- ، غلامعباس حسینی گفت: تمام مشترکین خانگی شهری، روستایی، سکونت گاهی عشایری و تجاری با پرداخت حق بیمه بر روی صورتحساب خود، در حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی بیمه شدند.

او افزود: بر اساس قانون بودجه کل کشور، از قبوض گاز مشترکین گاز خانگی شهری ماهیانه مبلغ 200 تومان، روستایی 100 تومان، تجاری شهری 1,000 تومان و تجاری روستایی 500 تومان به عنوان حق بیمه اخذ می شود.

مدیرعامل شرکت گاز فارس ادامه داد: براساس قرارداد بین شرکت ملی گاز ایران و بیمه تجارت نو، همه مشترکین گاز طبیعی تحت پوشش بیمه خسارت های مالی و جانی (اعم از فوت، نقص عضو، از کار افتادگی کلی و جزیی هزینه های پزشکی) ناشی از گاز طبیعی (اعم از حوادث انفجار، آتش سوزی و مسمومیت) قرار گرفته اند.

حسینی با بیان این مطلب که بر اساس قرارداد بیمه در سال 1400 حداکثر تعهد پرداخت برای جبران هزینه ها و خسارت مالی به واحدهای مسکونی (مشترکین خانگی شهری و روستایی) در هر حادثه مبلغ پنج میلیارد و 500 میلیون ریال خواهد بود، گفت: این مبلغ برای واحدهای تجاری پنج میلیارد و 500 میلیون ریال، برای فوت هر نفر در هر حادثه مبلغ دو میلیارد و 490 میلیون ریال و در موارد نقص عضو و از کار افتادگی و هزینه های پزشکی برای هر نفر مبلغ سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکین گاز خانگی و تجاری در فارس بیمه حوادث شدند

مشترکین گاز خانگی و تجاری در فارس بیمه حوادث شدند