مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-28اقتصادي

عوامل تاثیرگذار در بازگشت خریداران به بازار سرمایه


مسایلی مانند به تعادل رسیدن معاملات سهام، کاهش هیجان منفی و کاذب و بازگشت منطق به معاملات، ریزش شدید قیمت ها و جذاب شدن آنها برای خریداران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، سلمان بابایی زاده به عوامل تاثیرگذار در بازگشت خریداران به بازار سهام و رشد معاملات شاخص بورس اشاره کرد و افزود: تحلیل محور شدن معاملات بورس را از ویژگی های رشد اخیر بازار اعلام کرد و افزود: اخیرا صنایع و شرکت های حاضر در بورس براساس عملکرد و سودآوری خود به صورت مثبت و منفی یا متعادل مورد معامله قرار می گیرند.

بابایی زاده به رخدادهای مهم و موثر بر معاملات بازار سهام اشاره کرد و گفت: اکنون بازار به تعادل نسبی رسیده است و قیمت بسیاری از سهام حاضر در بازار برای خرید مناسب است.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: با افت قیمت، خریداران برای میان مدت در سمت خرید حاضر می شوند و با رشد قیمت فروشندگانی که تجربیات چندماه گذشته را دارند از ترس اصلاح احتمالی بازار در سمت فروش حاضر می شوند.

وی گفت: با وجود چشم انداز مثبت در میان مدت برای بازار اما ابهام های بزرگ مانند کیفیت احیای برجام، وضعیت نرخ دلار و نحوه ادامه آزادسازی قیمت ها باعث احتیاط در معاملات بورس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل تاثیرگذار در بازگشت خریداران به بازار سرمایه

عوامل تاثیرگذار در بازگشت خریداران به بازار سرمایه