مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-28اقتصادي

تکمیل ساختمان اهدای خون خراسان جنوبی نیازمند اعتبار 2.5 میلیاردی


مدیرکل انتقال خراسان جنوبی با اشاره به قطره چکانی بودن تخصیص اعتبار برای تکمیل ساختمان شبکه خون رسانی استان، گفت: برای تکمیل این پروژه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار لازم است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ابراهیم میری مقدم صبح امروز در نشست خبری سالروز تأسیس سازمان انتقال خون ایران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نخستین اقدام سازمان جلوگیری از پدیده نامیمون خون فروشی در بیمارستان های کشور بود که اوج ایثارگری و اهدای فرآورده های خونی در دفاع مقدس توسط مردم رقم خورد.

 وی با اشاره به ذخایر قابل قبول خونی و فرآورده های آن در خراسان جنوبی، افزود: از ابتدای امسال 7 هزار و 155 واحد خون در استان اهدا شده که نشان از رشد 8 درصدی نسبت به مدت مشابه دارد.

8 درصد اهدا کنندگان بانوان هستند مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه به طور متوسط آقایان در طول سال 4 مرتبه و خانم ها نیز 3 مرتبه می توانند اهدای خون داشته باشند، تصریح کرد: 7.

9 درصد از اهداکنندگان خون در استان بانوان هستند.

میری مقدم افزود: رشد خوب اهدای خون و فرآورده های آن در سال جاری نشان از راه اندازی مراکز اغماری قاین، فردوس و طبس و همچنین 7 تیم سیار خون گیری در خراسان جنوبی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ساختمان اهدای خون خراسان جنوبی نیازمند اعتبار 2.5 میلیاردی

تکمیل ساختمان اهدای خون خراسان جنوبی نیازمند اعتبار 2.5 میلیاردی