مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-28سياسي

برنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم از 16 مرداد در مجلس بررسی می شود


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت ارائه لیست کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم بعد از مراسم تحلیف، مجلس شورای اسلامی از روز شنبه 16 مردادماه رسیدگی به برنامه های وزرای پیشنهادی را در دستور کار قرار می دهد.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت ارائه لیست کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم بعد از مراسم تحلیف، مجلس شورای اسلامی از روز شنبه 16 مردادماه رسیدگی به برنامه های وزرای پیشنهادی را در دستور کار قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محسن دهنوی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی درباره تدابیر صورت گرفته جهت برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب پرداخت و گفت: مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب ساعت 17 روز پنج شنبه 14 مردادماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ما برای دعوت از مهمانان داخلی با محدودیت هایی مواجه هستیم، دعوت از مهمانان داخلی در سطح مقامات عالی رتبه کشوری و لشگری است.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره حضور مهمانان خارجی در مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب اظهار کرد: تاکنون بیش از 50 کشور برای حضور در مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب اعلام آمادگی کردند که دعوت نامه هایی برای آنها ارسال شده، مقامات کشورهای خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم از 16 مرداد در مجلس بررسی می شود

برنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم از 16 مرداد در مجلس بررسی می شود