مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-28سياسي

پنجشنبه لیست کابینه به مجلس ارائه می شود/ از 16 مرداد برنامه وزرا را بررسی می کنیم


اگر در زمان مراسم تحلیف لیست وزرای پیشنهادی دولت آینده اعلام شود که احتمالا این کار صورت می پذیرد کمیسیون ها از 16 مرداد برنامه وزرای پیشنهادی را بررسی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدمحسن دهنوی عضو هیات رییسه که در کشور حاکم است و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ما در زمینه دعوت از مهمانان داخلی جهت حضور در مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب با محدودیت هایی مواجه هستیم و بر این اساس دعوت از مهمانان داخلی در سطح مقامات عالیرتبه کشوری و لشکری خواهد بود.

عضو هیئت رییسه مجلس درباره مهمانان خارجی که در مراسم تحلیف رییس جمهور آینده حضور می یابند، گفت: تا امروز بیش از 50 کشور اعلام کرده اند که در مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب حضور می یابند و دعوت نامه های آنها ارسال شده است.

مقامات کشورهای خارجی در سطوح مختلف از جمله رییس جمهور، نخست وزیر، وزیر امور خارجه و در سطح پایین تر هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: تا جایی که پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد ما سعی می کنیم از حضور مهمانان به ویژه مهمانان خارجی در مراسم تحلیف رییس جمهور آینده بهره مند شویم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی مجلس برنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را بررسی می کند، گفت: اگر تا بعد از مراسم تحلیف لیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجشنبه لیست کابینه به مجلس ارائه می شود/ از 16 مرداد برنامه وزرا را بررسی می کنیم

پنجشنبه لیست کابینه به مجلس ارائه می شود/ از 16 مرداد برنامه وزرا را بررسی می کنیم