مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-28سياسي

توزیع یک میلیون بسته معیشتی کمک مومنانه دهه ولایت در استان تهران


فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: همزمان با دهه ولایت در سطح شهرستانهای استان تهران تاکنون بالغ بر 750 هزار بسته کمک مومنانه تهیه و به تدریج در بین افراد نیازمند با حفظ شأن و کرامت انسانی توزیع شده و تا روز عید غدیر این کمک ها به بالغ بر یک میلیون بسته خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران، عصر امروز در رزمایش همدلی مومنانه که در محل سپاه سیدالشهدا اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار حق برای مردم دنیا و برای مبارزه با ظلم، حقانیت و ارتقاء بشر تلاش کرده و در این راستا دشمن هم بیکار نمی نشیند.

وی افزود: در طی 42 سال گذشته دشمن بیش از 42 توطئه بزرگ طراحی و اجرا کرده و اگر تاکنون عملی انجام نداده ،به دلیل این بوده که نتوانسته اجرا کند، از 8 سال جنگ تحمیلی تا قائله گنبدو کردستان گرفته تا ترور دانشمندان هسته ای و فتنه های چند سال اخیر ،نمونه هایی از توطئه های دشمنان است که هر یک به تنهایی توانایی سقوط یک ملت بزرگ را دارد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با بیان اینکه امروز در بهترین روزهای تاریخ بشر دور هم جمع شده ایم، تاکید کرد: امروز دنیا دشمنی اش را به معده و شکم مردم آورده، این یک جنگ و مبارزه است که دشمن برای بقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک میلیون بسته معیشتی کمک مومنانه دهه ولایت در استان تهران

توزیع یک میلیون بسته معیشتی کمک مومنانه دهه ولایت در استان تهران