مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-28سياسي

کمک فوری برای درمان این مادر و دو دختر معلولش


خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک به مادر 42 ساله بی سرپرستی شده که مستاجر و دارای چهار فرزند که سه دختر و یک پسر می باشد.

در این نامه آمده است: احتراماً به استحضار می رساند ضمن تبریک عید قدیر خم بزرگترین عید شیعیان جهان خدمت شما مردم خوب میهن اسلامی ایران سرکار خانم بی بی معصومه زمانی از مددجویان این خیریه به حضورتان معرفی می گردد.

خانم زمانی 42 ساله بی سرپرست و مستاجر دارای چهار فرزند که سه دختر و یک پسر می باشد.

نامبرده پوکی استخوان شدید دارد که در قسمت مچ دستها و لگن می باشد که قادر به راه رفتن نیست و توان کار کردن هم نداردو برای درمان ایشان به جهت هزینه های بالانیازمند یاری شما عزیزان هستیم.

متأسفانه دو دختر شانزده ساله و بیست و دو ساله ایشان دچار معلولیت شدید هستند وبه همین علت شرایط این خانواده واقعا خیلی حاد شده و هیچکسی را هم برای حمایت ندارند و درمان دختران هم مبالغ هنگفتی طلب می کند و با توجه به بدهی های قبل شرایط به مراتب سخت تر شده از آنجا که شرایط فوق حادی برای این خانواده رقم خورده که نیازمند یاری بیشتر شما نیک اندیشان هستیم قبول هم داریم که باشرایط فعلی ویروس اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست ولی با همت بزرگ و دعای خیر انشاءالله همه چیز ختم به خیر گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک فوری برای درمان این مادر و دو دختر معلولش

کمک فوری برای درمان این مادر و دو دختر معلولش