مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-28سياسي

وقتی منافقان به دست سمنانی ها زمین گیر شدند/ سلامی: «مرصاد» تداعی ارزش ها بود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه سمنانی ها منافقان را در تنگه مرصاد زمین گیر کردند، عملیات «مرصاد» را تداعی ارزش ها توصیف کرد.

- برنامه های تجمعی برگزار نخواهد شد او ادامه داد: هم زمان با سالروز عملیات مرصاد برنامه هایی، چون بازخوانی عملیات مرصاد، محافل خاطره گویی و روایت گری، یادواره شهدا، شب شعر و خاطره، برپایی نمایشگاه های مختلف برنامه ریزی و برگزار شده است که به دلیل شرایط قرمز کرونایی استان سمنان مراسم و برنامه های تجمعی برگزار نخواهد شد و عمده برنامه ها در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: جشنواره ترنم فتح ویژه یگان های موزیک نیروهای مسلح است که با هدف بازآفرینی حماسه های دفاع مقدس، روحیه حماسی جوانان و ارتقای کیفی یگان های موزیک نیروهای مسلح هر ساله برگزار می شود که امسال نیز چهارمین دوره این جشنواره به مناسبت عملیات مرصاد برگزار شد.

وی ادامه داد: گروهای موزیک نیروهای مسلح نماد روحیه حماسی و نظم و انضباط در رزمندگان و نیروهای مسلح است که در سال های اخیر تلاش شده با اشعار و آهنگ های حماسی توانایی های موجود در گروه های موزیک ارتقا یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی منافقان به دست سمنانی ها زمین گیر شدند/ سلامی: «مرصاد» تداعی ارزش ها بود

وقتی منافقان به دست سمنانی ها زمین گیر شدند/ سلامی: «مرصاد» تداعی ارزش ها بود